شناسهٔ خبر: 127857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان:

۱۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت:۱۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۲۸۰۰ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محسن عامریون در جلسه بررسی و هماهنگی کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات اداره کل گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق ۷۳ شرکت و ۵ پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.

عامریون با اشاره به شروع پیش فروش های اینترنتی و حضوری بلیط های اتوبوسی نیز گفت: نرخ کرایه اتوبوس ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی ها و اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: اعزام بخشی دیگر از کاروان های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات نیز شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.

عامریون ادامه داد: در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابه جایی کالاهای اساسی و ضروری مردم بویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان بطور شبانه روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.

عامریون از کشیک های نوروزی این بخش در نوروز هم خبر داد و اعلام کرد که میزخدمت ۲۴ ساعته هم در پایانه های گرگان و گنبد برای پاسخگویی و رفع مسایل احتمالی دایر است.