شناسهٔ خبر: 127917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف در آذربایجان غربی

DH6A1248.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی) پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تشکیل بیش از ۱۴۲ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۶۳۲ گشت با پلیس راه به‌منظور پایش محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که نتیجه آن تشکیل ۱۴۲ پرونده در سامانه شحباز بوده است.

وی افزود: تعداد ۸۶ پرونده تخلفات ناوگان عمومی در سامانه شحباز به استان های دیگر ارسال شده و از کل پرونده ها ۳۱ پرونده در ده ماهه گذشته مختومه اعلام شده است.

آرامون اظهار داشت: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۶۵ مورد حکم قضایی در سطح استان اجرا و ۱۷۰۶ اخطار هم به صورت کتبی به متجاوزین حریم راه ارائه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: نهادینه کردن موضوع ایمنی و رعایت مولفه های آن در حمل و نقل عمومی، ساماندهی امور در سطح استان باعث کاهش تخلفات در حوزه حمل و نقل مسافری شده است.