شناسهٔ خبر: 127945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان عنوان کرد؛

اجرای ویژه دستورالعمل‌های طرح نوروزی در خوزستان

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: دستورالعمل های طرح نوروزی بصورت ویژه توسط این اداره کل اجرا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در جلسه آمادگی برای سفرهای نوروزی که با حضور معاونان و روسای ستادی اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و حضور در استان، طرح نوروزی برای انجام اقدامات لازم برای سفر ایمن هموطنان عزیز به خوزستان برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تقسیم بندی فعالیت ها به دو مقطع قبل و حین سفرهای نوروزی، افزود: علاوه بر انجام کارهای روزمره، طرح نوروزی به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد و نسبت به اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به این طرح اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه محوریت تمامی اقدامات نشاط مردمی و ارتقاء ایمنی برای کاربران جاده ای خواهد بود، گفت: اجرای طرح های ضربتی در بخش راهداری درحال انجام است و در بخش حمل و نقل مسافر نیز از ظرفیت انجمن های صنفی و شرکت های مسافربری در فضاسازی پایانه های مسافربری استفاده می شود.

جولانژاد تأکید کرد: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان نیز باید آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران نوروزی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نگاه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به طرح نوروزی قابل ملاحظه است و اقدامات ما نیز در همین راستا باید برنامه ریزی شوند.