شناسهٔ خبر: 127962 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد

ایجاد خط برق ۲۰کیلوولت در فرودگاه زاهدان/ نصب درهای ایمنی زمینی فرودگاه شهدای زابل

ببینید / بازدید وزیر راه و شهرسازی از بزرگترین فرودگاه خصوصی کشور مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از خرید و نصب ترانس و ایجاد خط برق ۲۰ کیلوولت در فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: عملیات و اجرای پروژه تعویض درب‌های آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی در فرودگاه زابل با هدف ارتقاء امنیت و حفاظت از ماشین آلات آتش نشانی به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهدی خسروی‌بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از خرید و نصب ترانس و ایجاد خط برق ۲۰ کیلوولت در فرودگاه زاهدان خبر داد.

خسروی بنجار با اعلام این خبر گفت:در راستای برق رسانی به سوله ورزشی فرودگاه زاهدان ایجاد خط  ۲۰ کیلوولت این مجموعه انجام شد و یک‌دستگاه ترانس به همراه تجهیزات و حفاظت های متعلق خریداری و نصب شد.

وی افزود:این پروژه توسط پیمانکار بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۴۲۳ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و با نظارت کارشناسان اداره تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی استان اجرا شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان همچنین تعویض درب‌های آشیانه ایمنی زمینی فرودگاه زابل را اعلام کرد و اظهار کرد: عملیات خرید و نصب درب‌های ایمنی زمینی فرودگاه شهدای زابل انجام شده است.

وی ادامه داد:عملیات و اجرای پروژه تعویض درب های آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی، فرودگاه زابل با هدف ارتقاء امنیت و حفاظت از ماشین آلات آتش نشانی به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران توسط پیمانکار بخش خصوصی اجرا شد.