شناسهٔ خبر: 127974 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی کسب شد؛

رتبه نخست فرودگاه تبریز در کیفیت خدمات فرودگاهی

فرودگاه تبریز فرودگاه بین المللی تبریز رتبه نخست فرودگاه‌های کشور در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن‌ماه را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛فرودگاه بین المللی تبریز رتبه نخست فرودگاه‌های کشور در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن‌ماه را از آن خود کرد.

بر اساس گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها، فرودگاه بین المللی تبریز با شاخص کیفیت ۷۷.۴ در بهمن ماه رتبه نخست فرودگاه های کشور را در بخش کیفیت خدمات فرودگاهی از آن خود کرد. این در حالی است که رتبه این فرودگاه در دی ماه امسال ۶۹.۲ بوده است.

فرودگاه اصفهان با کسب رتبه ۷۳.۹ در بهمن ماه به رتبه دوم طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رسید. این فرودگاه بین المللی در دی ماه نیز رتبه ۷۴.۵ را کسب کرده بود.

فرودگاه شیراز که همواره در ماه‌های اخیر جزو فرودگاه‌های برتر به شمار می رفته، با کسب رتبه ۶۷.۳ در بین فرودگاه های کشور به مقام سوم رسید؛ این فرودگاه در دی ماه امسال نیز رتبه ۶۷.۴ را کسب کرده بود.

شایان ذکر است؛ فرودگاه تبریز نیمه دوم سال جاری روند صعودی و پرشتابی داشته و خود را همواره در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار داده است. این فرودگاه در بهمن ماه امسال با جهش ۸.۲ امتیازی عنوان فرودگاه برتر کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه مشهد نیز با شاخص رضایت ۶۴.۵ رتبه چهارم را در بین فرودگاه های برتر کشور در اختیار دارد.