شناسهٔ خبر: 128030 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر خبر داد؛

اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشان حاشیه راه‌های بوشهر

طرح جمع‌آوری دستفروشان حاشیه راه‌های بوشهر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر از طرح جمع آوری دستفروشان و آزادسازی حریم راه در محورهای مواصلاتی مرکز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) محمدباقر امیری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر از طرح جمع آوری دستفروشان و آزادسازی حریم راه در محورهای مواصلاتی مرکز استان خبر داد.

امیری گفت: در راستای اجرای ماده ۷ قانون ایمنی راه ها، طرح برخورد با متجاوزین به حریم راه‌های مواصلاتی شهرستان بوشهر برای چندمین مرحله انجام و حریم راه‌های مواصلاتی مرکز استان خصوصا در بزرگراه خلیج فارس از تجاوزات صورت گرفته پاکسازی شد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه دستفروشانی که در حریم راه اقدام به فروش کالا ودیگر محصولات کشاورزی می‌کنند باعث کاهش ایمنی محور و تصادف می‌شوند، افزود: طرح جمع‌آوری دستفروشانی که در حریم جاده اقدام به فروش کالا و دیگرمحصولات کشاورزی می‌کنند با جدیت در تمام محورهای شهرستان ادامه خواهد یافت.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوشهر ضمن تشکر از همکاری دادستانی و نیروی انتظامی اضافه کرد: وظیفه ذاتی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای صیانت از حریم جاده به منظور افزایش ایمنی و فراهم کردن سفر امن برای مسافرین و دیگر کاربران جاده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر جمع آوری دستفروشان و جلو گیری از هرگونه فعالیت اقتصادی بدون مجوز در حریم جاده گفت: فعالیت‌های اقتصادی و دیگر خدمات جاده‌ای باید در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی صورت گیرد و اگر غیر از این باشد خلاف قانون ایمنی راه‌ها وراه آهن است و با آن برخورد قانونی خواهد شد.