شناسهٔ خبر: 128039 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۶۰۰ دستگاه ناوگان عمومی بوشهر در خدمت مسافران نوروزی است

جابجایی مسافر توسط ناوگان جاده‌ای بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: ۵۹۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۱۲۳۵ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: ۵۹۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۱۲۳۵ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

شهابی ادامه داد: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق ۳۸ شرکت و ۳ پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.

شهابی با اشاره به شروع پیش فروش های اینترنتی و حضوری بلیط های اتوبوسی نیز گفت: نرخ کرایه اتوبوس ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی ها و اقدامات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابه جایی کالاهای اساسی و ضروری مردم بویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان بطور شبانه روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از فعال بودن کشیک سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: شهروندان درصورت مشاهده مشکل این بخش در نوروز خبر داد و اعلام کرد: از ابتدا تا انتهای سفر حافظ ایمنی مسافران هستیم و اگر تخلفی مشاهده شد، می‌توانند آن را با شماره ۱۴۱ سامانه شکایات در میان بگذارند تا پیگیری شود.