شناسهٔ خبر: 128092 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دستور وزیر راه و شهرسازی برای مولد سازی دانش در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

بذرپاش عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری شعار وزارت راه و شهرسازی سازی مبنی بر وزارت فناورانه و مردم پایه شرکت آزمایشگاه فتی و مکانیک خاک را مظهر این شعار دانست . 

به گزارش خبرنگار پایگاه وزارت راه و شهرسازی مهرداد  بذرپاش وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه با حضور در گردهمایی سراسری مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  ضمن استماع نقطه نظرات مدیران کل استان های این شرکت پاسخگوی دغدغه های آنها بود.

وزیر راه و شهرسازی با مرور ساختار تشکیلاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به  دغدغه مدیران در خصوص مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی شدن شرکت پرداخت و  به سه موضوع حاکمیتی بودن یا نبودن شرکت ، واگذاری یا عدم واگذاری و سازمان یا شرکت بودن اشاره و پیشنهاد بازنگری در اساسنامه شرکت جهت برون رفت از این مشکلات را داد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ریزی جهت شناسانده شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بازارهای موازی تاکید و به مسوولان این شرکت دستورداد  در این راستا از ظرفیت تعامل و ارتباط با جامعه دانشگاهی بهره مند شوند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری شعار وزارت راه و شهرسازی سازی مبنی بر وزارت فناورانه و مردم پایه شرکت آزمایشگاه فتی و مکانیک خاک را مظهر این شعار دانست . 

بذرپاش همچنین گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  یکی از مراجع علمی و تخصصی‌ است که در زمینه پژوهش و مشاوره به سایر مراکز علمی  می‌تواند موثر واقع شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: مولد سازی دارایی منوط به فروش ملک نمی باشد بلکه دانش را می توان مولد سازی کرد لذا بر این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشید.