شناسهٔ خبر: 128094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

برپایی میز خدمت در پایانه های مسافربری استان مرکزی همزمان با سفرهای نوروز ۱۴۰۲

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برپایی میز خدمت در پایانه های مسافربری استان برای ارائه خدمات حداکثری به مسافرین و نظارت بر فعالیت شرکت های مسافربری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در نظر است برای ارائه خدمات ویژه برای مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، میز خدمتی با حضور کارشناسان و مدیران در پایانه‌های مسافربری سطح استان برپا شود تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابه‌جایی مسافرین نوروزی پیشگیری شود.

وی یکی از اهداف اجرای این طرح را تغییر و تنظیم سرویس‌های درخواستی مسافرین بر اساس مقاصد مورد نظر در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های مسافربری بمنظور هم افزایی در تسهیل سفرها، تلاش خواهیم کرد تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند.

جهانی ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را که با ماه مبارک رمضان تقارن دارد را فرصتی مغتنم برای ارائه خدماتی متفاوت برشمرد و گفت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده و همکاری شرکت های مسافربری، موکب هایی در پایانه‌ها برپا خواهد شد تا در هنگام اذان مغرب و صبح با توزیع بسته‌های غذایی سحری و افطاری از روزه داران عزیز پذیرایی انجام شود.

وی ادامه داد: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش خواهند کرد تا هم استانی های عزیز از سفری ایمن برخوردار شوند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بازدیدهای دوره‌ای از ناوگان مسافری توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده و در حال حاضر اتوبوس های بین شهری از لحاظ تجهیزات ایمنی و فضای داخلی از وضعیت مناسبی برخوردار بوده و به تعداد محدودی که نواقصی داشتند تذکر لازم داده شده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام لازم و عاجل را بعمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد تا خاطرات خوبی از سفرهای خود به همراه داشته باشند.

جهانی در پایان گفت: علاوه بر میز خدمت مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.