شناسهٔ خبر: 128098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان عنوان کرد:

طرح گسترده لکه گیری آسفالت محورهای جاده ای سلفچگان اجرایی شد

خبر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان خبرداد: به منظور کسب آمادگی حداکثری جهت تسهیل سفرهای نوروزی طرح لکه گیری با آسفالت گرم در سطح محورهای جاده ای بخشهای سلفچگان و خلجستان عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، حامد قنبری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان ازاجرایی شدن طرح گسترده و فراگیری لکه گیری آسفالت درسطح راههای حوزه مسئولیتی اداره متبوع خبرداد.

قنبری افزود: با توجه به بارشهای چشمگیر اخیر برف که موجب پاره ای تخریبها درسطح راههای  بخش سلفچگان و خلجستان شد، درقالب طرحی امانی نسبت به اجرای عملیات لکه گیری اقدام شد.

وی در توضیحی تکمیلی دراین خصوص گفت: همچنین با عنایت به در پیش بودن سفرهای نوروزی که به دلیل موقعیت کریدوری راههای استان حجم سنگینی از ترافیک را متوجه محورهای مواصلاتی حوزه مسئولیتی اداره متبوع می نماید طرح لکه گیری به صورت آسفالت گرم درحال اجرا است.

قنبری درخصوص شمول طرح گفت: این پروژه درطول تمامی محورهای حوزه مسئولیتی این اداره درحال اجرا بوده و تاکنون نسبت به لکه گیری محور قم- راهجرد اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان بازه زمانی طرح را ۱۵ روزه اعلام و تصریح کرد: پروژه از اول اسفندماه سالجاری آغاز و باتوجه به شرایط جوی، ان شا... تا پایان ۱۵ همین ماه اجرا و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قنبری میزان تناژ مصرفی آسفالت را با توجه به مطالعات صورت گرفته و احصا نقاط تخریب شده آسفالتی دراین طرح را ۸۰ تن برآورد کرد و ادامه داد: همچنین جهت اجرای این طرح ۶۰۰ کیلو قیر امولسیون لحاظ شده است.

وی درخاتمه ضمن یادآوری مجدد این مطلب که تمامی عملیات اجرایی این پروژه به صورت امانی و با استفاده از ظرفیت و توان  اداره متبوع درحال اجراست تاکید کرد: از تمامی کاربرانی که از محل اجرای این پروژه و دیگر طرح های عمران جاده ای تردد مینمایند درخواست میشود نسبت به رعایت جامع مقررات ترافیک جاده ای ساعی و تعامل لازم را با مجریان داشته باشند.