شناسهٔ خبر: 128104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

پیشرفت ۳۵ درصدی طرح دوبانده شدن ۵۵۵ کیلومتر از راه‌های استان خراسان جنوبی

باند دوم خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ازپیشرفت ۳۵ درصدی طرح دوبانده شدن ۵۵۵ کیلومتر از راه‌های استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت دوبانده شدن محورهای مواصلاتی این استان گفت: این طرح پیشرفت ۳۵ درصدی دارد و در تمام محورهای استان پیمانکاران مشغول به‌کار هستند.

داعی در باره آخرین وضعیت راه‌های خراسان جنوبی، اظهار داشت: از آنجا که تقاضا در بحث راه زیاد است ما در گام نخست راه‌های استان را از نظر ترافیک احصا کردیم.

وی گفت: طبق میزان ترددی که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام شده است بیشترین تردد در محورهای استان از شهر سربیشه تا آرین‌شهر است که ۱۱۵ کیلومتر طول دارد که تمرکز بروی این محور قرارگرفت و درحال حاضر بطور کامل دوبانده شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای  ۸۵۰ کیلومتر باند دوم در استان داریم که از این میزان ۱۰۰ کیلومتر در دولت سیزدهم با اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری انجام شده است، گفت: اجرای طرح دوبانده کردن ۵۵۵ کیلومتر از جاده‌ها با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی در دست اقدام بوده وبطور متوسط ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در تمام محورها پیمانکاران در حال کار هستند.