شناسهٔ خبر: 128137 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛

واگذاری ۲هزارو ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن و آغاز احداث ۴۷۰۰ واحد در بوشهر

. با حضور رئیس جمهور از ۲هزارو ۲۲۱ واحد مسکونی بهره‌برداری و عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دو روزه خود به استان بوشهر در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، با حضور در پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان خورموج، به صورت همزمان از ۲ هزارو ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی بهره‌برداری و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در استان صادر کرد.

یکهزار و ۷۴۵ واحد روستایی با تسهیلات یکصد میلیون تومانی در سطح روستاها و همچنین ۸۴ واحد شهری در خورموج توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث شده و ۲۴۲ واحد نیز در شهر برازجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر احداث شده که امروز با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بوشهر افتتاح شد و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

همچنین با حضور رئیس جمهور عملیات اجرایی فاز یک توسعه بندر گناوه آغاز و طرح‌های دیگری از جمله تاسیسات دریایی پایانه بین‌المللی مسافری والفجر، ۱۱ کیلومتر از باند دوم جاده اهرم -برازجان و قطعه سوم کنار گذر چهار خط گنگانگ-دوراهک به طول ۱۳,۵کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

یادآور می‌شود در این سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در استان بوشهر حضور دارد.