شناسهٔ خبر: 128148 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی به مراجعه کنندگان بوشهری

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر مهرداد بذرپاش در سفراستانی دولت با حضور در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس بوشهر پاسخگوی مراجعین به میز خدمت وزارت راه و شهرسازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش امروز جمعه درسفر به استان بوشهر پس از افتتاح ۲ قطعه از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب در استان بوشهر و بهره‌برداری از بخش دریایی پایانه مسافری بوشهر و آغاز عملیات اجرایی توسعه بندر گناوه در محل میز خدمت وزارت راه و شهرسازی حضور یافت و از نزدیک به شنیدن مشکلات مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات لازم برای رفع موارد مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان را صادر کرد.
این میز خدمت به مدت سه روز در تاریخ ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه همزمان با سفر ریاست جمهوری با حضور معاونین وزیر، مدیر کل سازمان بازرسی وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان تام الاختیار سازمانهای وابسته به وزارت راه و شهرسازی در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس واقع در خیابان امام خمینی، خیابان شهید شهریاری برپا شده بود.
همچنین امروز با حضور رئیس جمهور از ۲هزارو ۲۲۱ واحد مسکونی بهره‌برداری و عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر آغاز شد.