شناسهٔ خبر: 128150 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بذرپاش در شورای هماهنگی راه و شهرسازی بوشهر تأکید کرد

دستور وزیر راه و شهرسازی در تسریع طرح نهضت ملی مسکن

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه این وزارتخانه در استان بوشهر، با اشاره به اهمیت پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم خواستار تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه مهرداد بذرپاش با شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر که روز جمعه ۱۲ اسفند در بوشهر برگزار شد مدیران زیرمجموعه های این وزارتخانه در استان بوشهر عملکرد حوزه خود را به وزیر راه و شهرسازی گزارش دادند.

 بذرپاش در این جلسه بر خدمت رسانی هرچه بیشتر  زیر مجموعه های راه و شهرسازی در استان بوشهر به مردم تاکید کرد و افزود: فناورانه و مردم پایه عمل کردن در وزارت راه و شهرسازی که می تواند پیشران پیشرفت کشور باشد، اهمیت مضاعف دارد و لازم است با تلاش هرچه بیشتر به مردم خدمت رسانی کنید و همچنین روند ساخت مسکن برای مردم را هرچه بیشتر سرعت ببخشید.

وی همچنین عنوان کرد: مدیران در سازمان خود با استفاده از همه‌ی ظرفیت ها، قوانین را به نفع کارکنان و اهداف سازمانی تفسیر کنند و اگر مجوزهایی هم نیاز است از وزارتخانه دریافت شود
 بذرپاش همچنین گفت: سهم بانوان و همچنین جوانان در کرسی های مدیریتی و شغلی ادارات زیر مجموعه راه و شهرسازی در بوشهر کم است و باید انتخاب و انتصاب بانوان و جوانان را حتماً پیگیری کنید تا در آینده شاهد سهم بیشتر آنها در کرسی های شغلی این سازمان باشیم.

وزیر راه ا و شهرسازی همچنین در خصوص ایام نوروز تاکید کرد: برای ایام نوروز ایستگاه ها و استراحتگاه های متفاوت و خلاقانه پویش سفر ایمن به خصوص در بنادر و پایانه های اتوبوس و فرودگاه ها ایجاد کنیم تا بتوانیم سهمی در شادی مردم داشته باشیم و در کنار آن برنامه هایی برای پاسخگویی به مشکلات مردم داشته باشیم.