شناسهٔ خبر: 128157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از جانبازان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

تجلیل مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگی بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)؛ همزمان با سالروز ولادت قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) و روز جانباز، با حضور مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان و حجت الاسلام خلیلی مشاور فرهنگ؛ ارتباطات و اطلاع  رسانی مدیر کل و مهندس علمی مشاور امور ایثارگران مدیر کل از کارمندان جانباز اداره کل راه و شهرسازی استان تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان افزود: جانبازان ما، در همه عرصه ها حتی در بستر مجروحیت هم با صبر و ایثار خویش مجاهدت می کنند و تندیس ایثار و فاداری به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بخشی زاده با اشاره به اینکه هر نوع مبارزه و هر قدمی که فرد در راه عضویت در بسیج بردارد همان ایثارگری است و قدم مثبتی برداشته که این قدم مثبت دارای خیر و برکت بوده و نمی توان آنرا کم ارزش نشان داد.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور  مشاور فرهنگی ،مشاور امور ایثارگری و  پرسنل اداره کل راه و شهرسازی  استان  برگزار گردید، از جانبازان این اداره کل به واسطه مجاهدت ها و ایثارگری های بی نظیرشان در طول دوران دفاع حق علیه باطل تقدیر و تجلیل به عمل آمد