شناسهٔ خبر: 128180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دستور دادستان رودهن و دربزرگترین رفع تصرف کشور محقق شد؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف در شهرستان دماوند

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از دستور چهارگانه قضایی و رفع تصرف بزرگ در پلاکهای گلاهک، کریتون، مهرآباد و چنار به مساحت ۱۰ هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه با اعلام اینکه پلاکهای مهم گلاهک،کریتون، مهرآباد و چنار رفع تصرف شده است گفت: در اقدامی بزرگ و با حمایت دادستانی رودهن و حضور مشترک ادارات راه و شهرسازی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری رودهن و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره کل و حمایت نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی موفق شدیم ساخت و سازهای غیرمجاز را در پلاکهای ارزشمند گلاهک، کریتون، چنار و مهرآباد و بخش رودهن از شهرستان دماوند قلع و قمع و تخریب کرده و اراضی ملی و دولتی را آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها و آزادسازی اراضی دولتی خط قرمز این اداره کل در حفظ و صیانت از زمین به عنوان میراث نسلهای آتی است.

محبت خواه ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده را ۱۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در نوروز امسال نیز یگان حفاظت راه و شهرسازی استان تهران بالاخص یگانهای شمال و شرق این اداره کل در آماده باش کامل هستند.