شناسهٔ خبر: 128220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کنارگذر پل فردیس افتتاح شد

افتتاح کنارگذر پل فردیس کنارگذر پل فردیس با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل صبح روز شنبه، ۱۳ اسفند در آیین بهره‌برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن‌سازی و رفع نقاط پرتصادف راه‌های کشور و افتتاح کنارگذر پل فردیس اظهار کرد: پروژه روان‌سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

وی افزود: این پروژه شامل دو کنارگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر شمالی آن با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

این مسئول بیان کرد: قطعات بعدی این پروژه درماه‌های آینده افتتاح می‌شود که با گشایش تمام بخش‌های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران- کرج- قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد کاهش می‌یابد.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع برای این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

مدیرکل راهداری البرز گفت: درحال حاضر ۷۷۳ میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه‌های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت - اشتهارد به طول ۴۳ کیلومتر، جاده حادثه‌خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج - چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان انجام شده است.