شناسهٔ خبر: 128222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری و حل مشکلات بیش از ۸۰۰ بوشهری/ مردم تنگک تا پایان سال به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند

مذنب نماینده تام الاختیار وزیر مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در آیین پایانی سه روز میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر گفت: ۴۴نفر از همکاران من از وزارت راه و شهرسازی و شرکت های آب و تابع به استان بوشهر آمدند. بیش از ۸۰۰ نفر از بوشهری ها به میز ارتباطات مردمی مراجعه کردند و مشکلات خود را مطرح کردند که پیگیری های ممکن برای حل مشکلات انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر حسین مذنب مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد حقوق شهروندان وزارت راه  و شهرسازی گفت: در روز پایانی بذرپاش وزیر محترم راه و شهرسازی با حضور در ستاد ارتباطات مردمی با چند تن از عزیزان استان بوشهر صحبت کردند و دستوراتی دادند که باعث افزایش روحیه اعضای ستاد ارتباطات و همچنین مردم عزیز استان بوشهر بود.

 مذنب ادامه داد: یکی از نکات مثبت این سفر پیگیری دستور رییس جمهور در سفر پیشین مبنی بر حل مشکل منطقه تنگک بود که در یک سال گذشته قوانین و دستورالعمل ها از طریق مجلس شورای اسلامی و هیئت محترم وزیران تصویب و اجرایی شد و تا کنون بیش از ۵۰۰ خانوار اقدام به تشکیل پرونده داده بودند که بزودی قرارداد های آنها بسته می‌شود.

وی همچنین از مردم دعوت کرد: از تمام عزیزانی که در منطقه تنگک ساکن هستند تا پایان سال به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند و از این ظرفیت قانونی استفاده کنند و صاحب ملک شوند.

مذنب به عنوان جمع بندی میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی گفت: در حوضه سازمان ملی زمین و مسکن مسائل حقوقی املاک بررسی شد، در حوزه شهرسازی و معماری مسایل مختلف مطرح شد، در حوزه نهضت ملی مسکن، در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص شهر جدید عالیشهر با حضور معاون محترم آقای وزیر آقای جعفری تشکیل جلسه و پیگیری موارد انجام شد. سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای بانک مسکن و بنیاد مسکن حضور داشتند و همچنین اعضای هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در این چند روز حضور داشتند و مصوبات خوبی را تصویب کردند.