شناسهٔ خبر: 128244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

مهرداد جهانی مدیر کل راهداری استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به حافظان امنیت،مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهادگران گمنام و اقتدار آفرینان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به حافظان امنیت، مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهادگران گمنام و اقتدار آفرینان ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی شده اند.

الحمدالله در عصر حاضر به برکت انقلاب اسلامی، بیش از هر زمانی، امنیت در ایران اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و صیانت از منافع ملی و ارزش های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت ملت شریف ایران اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مهمترین خدمت سربازان گمنام امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) بوده است.

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است و نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است که در اهمیت این موضوع همین بس، که مقام معظم رهبری فرموده اند: وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است.

اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور یگانه منجی عالم بشریت است و بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادتهاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حضرت حق ظهورش را طلب نمائیم.

اینجانب، پیشاپیش میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام آن حضرت را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه منتظران ظهور به ویژه ملت بزرگ ایران، عاشقان اهل بیت(علیهم‌السلام) و همکاران پرتلاش حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

و من الله التوفیق