شناسهٔ خبر: 128297 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد؛

اصلاح ساختار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با درنظر گرفتن نیازهای فنی کشور

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی روند اصلاح ساختار شرکت با در نظر داشتن جمیع ملاحظات نظیر مصلحت کشور، آینده شرکت و پرسنل، نیازهای فنی کشور و تعامل با ذینفعان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مدیران ستادی که روز شنبه ۱۳ اسفندماه برگزار شد، با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در گردهمایی مدیران شرکت گفت: حضور وزیر راه و شهرسازی در جمع مدیران ستادی و استان‌های شرکت نشان از دیده شدن تلاش همه همکاران در سراسر کشور است و ما قدردان این حضور بوده و آماده اجرای تاکیدات و دستور وزیر راه و شهرسازی برای حضور قوی تر و فناورانه تر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه‌های عمرانی ملی، استانی و خصوصی در سراسر کشور هستیم.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در تمامی حوزه‌های فنی و مهندسی آمادگی دارد تک تک تاکیدات وزیر را برای حضوری قدرتمند و متعهدانه در بازار فنی و مهندسی کشور بکار گیرد و ضمن تبیین و خلق استراتژی‌های جدید و به کاربردن تدابیر هوشمندانه، آزمایشگاه را تبدیل به قطب و ضلع جدیدی از ارائه دهندگان خدمات فن‌آورانه فنی، مهندسی در حوزه ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی بالاخص در وزارت راه و شهرسازی کند.

وی افزود: همراهی و شناخت وزیر راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اینکه شرکت فن‌آورانه و مردم پایه اداره شود قابل ستایش است و با توجه به برنامه‌های جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در همین راستا حرکت خواهیم کرد.

کیانپور ادامه داد: با همراهی وزیر، شرکت همزمان با حاکمیتی شدن، روند چابک سازی و حرکت به سمت دانش، فن‌آوری، افزایش حوزه های نظارتی را در برنامه‌های آینده خود لحاظ خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی بر روند اصلاح ساختار شرکت با در نظر داشتن جمیع ملاحظات نظیر مصلحت کشور، آینده شرکت و پرسنل ، نیازهای فنی کشور و تعامل با ذینفعان و ... تاکید کرد و در همین راستا حرکت می‌کنیم.

در ادامه کیانپور خاطر نشان کرد: کار گروه‌های تخصصی باید مباحث مطرح شده از سوی وزیر را با جدیت پیگیری و گزارش کنند.

وی افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید در تمام حوزه‌ها دارای پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی باشند و پیش از برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارها و کارگاه‌های تخصصی برای کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ، ظرفیتها و توانمندی‌ها و نقش خدمات این شرکت در نیازها و ایمنی مردم اطلاع رسانی شود.

مولد سازی دانش و خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

وی ادامه داد: قانون مولد سازی مختص به فروش اموال و املاک نیست، بلکه با ارزش افزوده‌ای که در ارائه خدمات داریم می‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم و از دانشی‌ که در شرکت تولید می‌شود ثروت ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  ادامه داد: شعار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کیفیت، رمز توسعه پایدار است که در تمام خدمات فنی مهندسی این شرکت جدی گرفته می‌شود و با این شعار در تمام بازارها حضور داریم لذا با رعایت تمام استانداردهای داخلی و بین‌المللی در نهایت دقت و تخصص خدمات منحصربفرد خود را به پروژه‌های عمرانی در راستای ارتقاء کیفیت و افزایش طول عمر مفید آنها ارائه می‌دهیم.

کیانپور در پایان گفت: سال آینده سال بزرگی برای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای خدمت به کشور است و همکاران آزمایشگاه سال جدید را با تلاش جهادی برای رشد، توسعه و تعالی ایران اسلامی با راهبردی فنآورانه تر و در راستای خدمت به مردم ایران اسلامی آغاز خواهند کرد.