شناسهٔ خبر: 128318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام مطرح شد:

پیگیری آخرین وضعیت محورهای ارتباطی استان و مراکز رفاهی و امدادی ثابت و سیار جاده‌ای برای سفرهای نوروزی

جلسه ستاد سفر استان ایلام 1.JPG در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام که با حضور مدیران و مسئولان ادارات و دستگاههای عضو این ستاد در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد آخرین وضعیت محورهای ارتباطی استان و مراکز رفاهی و امدادی ثابت و سیار جاده ای برای سفرهای نوروزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام) فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام گفت: همه دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، چه دستگاههای اجرایی راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرودگاه، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداریها، هواشناسی و ... و چه دستگاههای خدمت رسان پلیس راه، اورژانس و هلال احمر می بایست هماهنگ و همراه با هم نهایت تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن همراه با رفاه و آسایش برای  مردم عزیزی که قصد تردد و مسافرت در استان ایلام را دارند فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان با تجربه ترافیک ایام اربعین آماده حضور مسافرین نوروزی  بوده و در محورهایی مثل محور ایلام- به مهران که در چند نقطع از جمله تونلهای در حال احداث راهکارهای لازم برای عبور اضطراری در صورت بالا بودن حجم ترافیک با هماهنگی پلیس راه و اداره کل راهداری در نظر گرفته است.

در ادامه جلسه مدیران و مسئولان دستگاههای مختلف به ارائه راهکارهای لازم برای برطرف کردن مسائل مربوط به سفر در ایام نوروز ظرف چند روز آینده پرداختند.