شناسهٔ خبر: 128331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک نقطه پرتصادف در شهرستان قزوین آشکارسازی و ایمن‌سازی شد

نقطه پرتصادف رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین گفت: عملیات آشکارسازی و ایمن‌سازی یک نقطه پرتصادف در کیلومتر ۷ آزادراه قزوین-کرج اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، مهدی غلامی روچی گفت: عملیات اصلاح این نقطه شامل زیرسازی، آسفالت، تعریض مسیر و نصب نیوجرسی به مدت ۴روز با استفاده از اعتبارات و توان تیم‌های راهداری اجرا شد.

وی اضافه کرد:جمع آوری و برچیدن دو ردیف گاردریل رفوژ میانی، مخلوط ریزی محدوده رفوژ، انتقال و نصب ۳۵۰متر بلوک نیوجرسی، قیرپاشی و انتقال و اجرای ۱۵۰تن آسفالت، نصب تابلو و علائم جهت آشکارسازی از جمله عملیاتی بوده که برای ارتقای ایمنی این نقطه انجام شده است.

غلامی ادامه داد:علاوه بر این نقطه، طی چند روز اخیر دو نقطه دیگر در مسیر آزادراه قزوین-کرج و آزادراه قزوین-زنجان آشکارسازی شده است و در مجموع تا پایان امسال ۶نقطه پرتصادف شناسایی شده در شهرستان قزوین باید ایمن‌سازی شوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین در ادامه از اقدامات این اداره در راستای آماده سازی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان در استقبال از بهار خبر داد و گفت:در همین راستا ایمن سازی مسیرهای دسترسی آزادراه‌ها، لکه گیری در سطح محور، خط کشی، آشکارسازی نقاط پرتصادف، انجام تعمیرات گاردریل، رفع خاموشی روشنایی‌ها، پاکسازی شانه و تسطیح و رگلاژ شانه راه در راستای منظرآرایی و شستشوی تابلوها و علائم از جمله اقدامات در حال انجام برای پیش از شروع سال ۱۴۰۲ است.