شناسهٔ خبر: 128337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش تلفات جاده ای در نوروز

راهداری خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بر لزوم اتخاد تدابیر لازم از سوی ادارات شهرستان‌ها برای کاهش تلفات جاده ای در نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در جلسه شورای اداری اداره کل با اشاره به پایان یافتن طرح راهداری زمستانی اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، برنامه‌ها و اقدامات اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خواهد بود.

وی افزود: در بخش حمل و نقل و ارائه خدمات به مسافران در پایانه‌های مسافربری استان، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و به منظور برقراری دوسویه میز خدمت در تمامی پایانه‌ها برپا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به سفرهای نوروزی، بیان کرد: در بخش راهداری نیز با اجرای طرح‌های اضطراری سعی شده است سطح ایمنی برای استفاده کاربران جاده ای ارتقاء یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به کاهش تعداد تلفات جاده ای در نوروز 1401، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ادامه  این روند تأکید کرد و گفت: یکی از شاخص های ارزیابی روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها بعد از نوروز 1402، آمار تلفات جاده ای خواهد بود که امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم شاهد کاهش آن در نوروز پیش رو باشیم.

جولانژاد تأکید کرد: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان نیز باید آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران نوروزی را داشته باشند و در این راستا بازدیدهای میدانی از مجتمع ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: نگاه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به طرح نوروزی قابل ملاحظه است و اقدامات ما نیز در همین راستا باید برنامه ریزی شوند.