شناسهٔ خبر: 128341 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پاسخگویی و خدمات دهی هرچه بهتر به مسافران نوروزی:

دبیرخانه کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر گلستان تشکیل شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تشکیل دبیرخانه کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با حضور ۴ معاونت اداره کل و با هدف خدمات دهی و پاسخگویی به مردم در ایام نوروز و مقامات ارشد سازمانی و استانی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی عصر یکشنبه در جلسه شورای معاونین با حضور معاونین و روسای ستادی اداره کل اظهار داشت: با تشکیل این دبیرخانه موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل در ستاد خدمات سفر بطور دقیق و آماری، گزارش، رصد و پیگیری می شود.

وی کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر را مجموعه دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل شهرداری بیان کرد.

مصدقی با ابلاغ تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تاثیر اقدامات استان ها در کاهش و رفع نقاط پرتصادف، نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری و سفرهای نوروزی، گفت: اقدامات نو و خلاقانه در سفرهای نوروزی و بازبودن راهدارخانه ها به روی مردم و اطلاع رسانی فعالیت ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و جوانان با انگیزه و نهضت لکه گیری و آسفالت محورها بویژه در ورودی و خروجی شهرها در ایام نوروز از موارد با اهمیت در نظر مقام ارشد وزارتخانه و سازمان است.

به گفته مصدقی، توجه به حفاظ ها، خط کشی ها و تابلو علائم راهها  و اقدامات پیشگیری کننده از تصادفات و توجه به  پایانه مرزی اینچه برون و اقامه نماز در نمازخانه های بین راهی و غیره از موضوعات نوروزی مهم دیگر است.

 وی با اشاره به اینکه اختصاص ۴ مجتمع برای اجرای طرح پویش همراهان سفر همراه با کشیک های شبانه روزی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: ارزیابی و شناسایی نقاط ضعف و قوت این موضوعات در کمیته سلامت اداری  با حضور بازرس ویژه و حراست اداره کل بررسی و نظارت خواهد شد.

طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.