شناسهٔ خبر: 12843 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رستمی اعلام کرد:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه مهرآباد/ ساخت هتل فرودگاهی، ترمینال جدید و پارکینگ طبقاتی در دستور کار

فرودگاه مهرآباد مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران احداث ترمینال مسافری جدید، هتل فرودگاهی و پارکینگ طبقاتی را از فرصت‌های سرمایه گذاری این فرودگاه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌های كشور علی رستمی با اشاره به سخنان معاون برنامه‌ریزی و نظارت شركت مبنی بر ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری درشش فرودگاه كشور گفت: بخشی از این فرصت‌ها مربوط به فرودگاه مهرآباد است.

رستمی در تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه مهرآباد به پروژه ساخت ترمینال جدید داخلی اشاره كرد و گفت: در نظر داریم احداث این ترمینال را كه با ۷۰ هزارمترمربع زیربنا ساخته خواهد شد، در معرض سرمایه گذاری قرار دهیم.

مدیركل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: تخمین زده می شود برای ساخت این ترمینال بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه لازم باشد.

وی همچنین به برنامه فرودگاه مهرآباد برای احداث پاركینگ طبقاتی اشاره كرد و گفت: از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه، احداث پاركینگ طبقاتی به ظرفیت ۴۵۰۰ خودرو است كه پیش‌بینی می‌شود برای اجرای آن نیازمند ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه باشیم.

رستمی در زمینه دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مهرآباد گفت: هتل فرودگاهی از نیازهای ضروری این فرودگاه است كه در دستور كار قرار گرفته است.

به گفته رستمی، شركت فرودگاه‌های كشور در تلاش است تا برای اجرایی شدن طرح‌های یاد شده از مشاوران زبده و كارآزموده استفاده كند.

نظر شما