شناسهٔ خبر: 128439 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه شیراز برقرار است

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اعلام این‌که آتش‌سوزی در فرودگاه شیراز رخ نداده است، گفت: فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آتش سوزی در ترمینال فرودگاه شیراز رخ نداده است و فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران ادامه دارد.

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در این خصوص گفت: اتصال جزئی در کابل برق دبیرخانه ساختمان اداری فرودگاه شیراز منجر به ایجاد دود شد که خوشبختانه خسارت نداشته و در حال حاضر تخلیه دود صورت گرفته است و هیچ خللی در فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران و پروازها وارد نشده است.

گفتنی‌است پیش از این فرودگاه شیراز برای ارائه خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرده بود و در راستای ارتقاء خدمات ویژه در ایام نوروز و رعایت حقوق مسافران، جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، معاونین، فرماندهان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار شد.

همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، آمادگی کلیه نیروهای عملیاتی و هماهنگی با نیروهای حفاظتی و امنیتی از مهم‌ترین محورهای فعالیت فرودگاه در این ایام خواهد بود.