شناسهٔ خبر: 128453 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

وزیر اقتصاد در بازدید از بندر دیر مطرح کرد؛‌

بندر دیر نیازمند دائمی دستگاه ایکسری است

وزیر اقتصاد رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: در بازدید خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از بندر دیر، استقرار دائمی دستگاه ایکسری و توجه ویژه به توسعه زیرساخت ها به عنوان مطالبات مهم بندر مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  راحله پورمحمد رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر در تشریح این خبر اظهار کرد: در این بازدید آخرین وضعیت توسعه ای بندر دیر در بازدیدی میدانی بررسی و با توجه به اتمام قرارداد فعالیت دستگاه ایکسری استقرار دائمی این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین لحاظ تخفیف گمرکی به عنوان یکی از مطالبات تجار و بازرگانان مطرح شد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر ادامه داد: در بندر دیر پروژه محوطه سازی به مساحت سه هکتار به اتمام رسیده و پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ با سرعت و شتاب خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: توسعه زیرساخت در بندر دیر به عنوان نزدیک ترین بندر ایران به کشور قطر یکی از اولویت های راهبردی اداره بندر و دریانوردی دیر به شمار می رود.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر،‌پورمحمد عنوان کرد: بندر دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به کشور قطر است که به فراخور این جایگاه نگاه ویژه به تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان وجود دارد.