شناسهٔ خبر: 128461 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تولید روزانه بـولتن پیش بینی ۱۰ روزه وضع هوای کشور برای سفرهای نوروزی

تاجبخش سازمان هواشناسی رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: برای ارائه خدمات مطلوب جوی به مسافران نوروزی، بولتن روزانه پیش بینی ۱۰ روزه وضع هوای کشور از امروز در ستاد سازمان هواشناسی کشور و از ۲۰ اسفند در ادارات کل هواشناسی استان ها تولید و تا پایان تعطیلات عید منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج بخش در جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به انتشار بولتن پیش‌بینی ۱۰ روزه آب و هوای کشور اظهار کرد: این بولتن به صورت روزانه در مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان تولید و به روزرسانی می شود تا مسافران نوروزی با چشم انداز مناسب تری از نظر وضعیت جوی کشور برنامه ریزی کنند.

وی افزود: بولتن پیش بینی ۱۰ روزه برای تمامی مراکز استان ها و شهرستان های دارای ایستگاه هواشناسی صادر می شود و در اختیار عموم قرار می گیرد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این بولتن در ایام سفرهای نوروزی از طریق پورتال اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی سازمان هواشناسی کشور و ادارات کل هواشناسی استان ها در دسترس است.

تاج بخش در بخش دیگری با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی برای ارائه خدمات مطلوب و بهنگام به مسافران نوروزی گفت: سازمان هواشناسی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان وظیفه دارد تا تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب جوی به مردم بکار گیرد.
وی تصریح کرد: سازمان هواشناسی علاوه بر بکارگیری ظرفیت های اطلاع رسانی موجود در سایت سازمان به آدرس www.irimo.ir و شبکه های اجتماعی تحت اختیار به آدرس IRIMO_NEWS@ ، استفاده از دو برنامه موبایلی داخلی «پیش بینی نقطه ای» و «اپ هواشناسی» را برای دریافت خدمات مطلوب به مسافران پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با حضور مدیران استانی و ستادی  در سازمان هواشناسی کشور برگزار شد.

این جلسه با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و با هدف برنامه ریزی برای ارائه خدمات جوی مناسب و اطلاع رسانی بهنگام اوضاع جوی کشور در طول سفرهای نوروزی برگزار شد.