شناسهٔ خبر: 128464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور آمادگی برای ایام نوروز صورت گرفت؛

بازدید از پایانه های عمومی مسافری و پارک سوارهای خراسان شمالی/ خدمات دهی۷۷۳ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در ایام نوروز

اتوبوس معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بازدید پایانه های عمومی مسافری و پارک سوارهای استان به منظور رفع نواقص و آمادگی این اماکن برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: این اداره کل با همکاری نمایندگان شهرداری ها و تشکل های صنفی از ۵ پایانه عمومی مسافری در شهرستان های فاروج، بجنورد، شیروان، آشخانه و اسفراین و ۷ پارک سوار در شهرهای بجنورد، شیروان، آشخانه و اسفراین بازدید کرد تا نواقص آن ها از جمله رنگ آمیزی، بهسازی سرویس های بهداشتی و ... قبل از شروع طرح نوروزی برطرف شود.

وی افزود:  ۷۷۳ دستگاه ناوگان عمومی مسافری شامل ۱۴۷ دستگاه اتوبوس، ۲۲۵ دستگاه مینی بوس و ۴۰۱ دستگاه سواری کرایه عمومی با هزار و ۳۶۶ راننده آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین سوخت این ناوگان، با شرکت نفت مکاتبه شده است تا برای تمام جایگاه های مسیر اصلی فرآورده های نفتی را تامین کنند و هیچ جایگاهی بدون سوخت نماند.

وی ادامه داد: کشیک نوروزی از ۲۴ ماه جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده در دفاتر نظارت بر خدمات مسافری در ۵ پایانه عمومی مسافری مستقر خواهند شد و مسافران می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با آن ها مطرح کنند.