شناسهٔ خبر: 128481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری شهرستان ملکشاهی؛

نقاط پرحادثه در محورهای ارتباطی شهرستان ملکشاهی رفع شد

رییس اداره راهداری شهرستان ملکشاهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملکشاهی از حذف نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: این نقاط شامل محورهای حادثه خیز محور ملکشاهی _ میمه زرین آباد ، محور ملکشاهی _ ایلام و محور ملکشاهی به مهران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ احسان برجی با بیان اینکه حذف نقاط پرتصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان کاربران جاده‌ای در اولویت است، اظهار داشت: نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان ملکشاهی در سال‌جاری باهدف ایمنی تردد جاده‌ای اصلاح و حذف شد. 

وی با اشاره به ایمن سازی و خاک ریزی محورها که از دیگر عملیات راهداری است گفت: به همین منظور خاکریزی نقاط پرتگاهی به طول ۸ کیلومتر در محور ملکشاهی_ایلام و همچنین در مسیر ملکشاهی _مهران به طول ۵ کیلومتر صورت گرفته است .

رییس اداره راهداری شهرستان ملکشاهی ادامه داد: در زمان یاد شده تعداد ۵۰۰ عدد نصب علائم راهنمایی و رانندگی و لکه گیری با آسفالت مصرفی ۴۰۰ در محور های حوزه استحفاظی شهرستان ملکشاهی توسط این اداره صورت گرفته است.

وی گفت:راه های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی ، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت ، خط‌کشی راه‌های آسفالته ، نصب علائم ، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و … است .

برجی تصریح کرد:همچنین خط کشی محور ملکشاهی به ایلام ملکشاهی _میمه زرین آباد و محور ملکشاهی به بخش گچی نیز از دیگر اقدامات این اداره می باشد.

وی خاطرنشان کرد:در سال‌جاری نیز روکش آسفالت محور روستای خوشادول به طول ۷کیلومتر، محور روستای میان تنگ بطول ۲کیلومتر و محور روستای قلعه جوق بطول ۳کیلومتر نیز انجام شده است.