شناسهٔ خبر: 128487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

هیچ بهانه ای برای کندی یا توقف خدمت در راهداری آذربایجان غربی قابل قبول نیست

749b9321-190f-4e21-9e24-63a25dbe2bfb.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: هیچ عذر و بهانه ای برای کندی یا توقف خدمت در مجموعه راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون در آخرین جلسه شورای اداری با موضوع سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با شرکت معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، روسای ادارات شهرستانی، ستادی و مدیران پایانه های مرزی گفت: با تلاش ها وپیگیری های صورت گرفته هیچ مشکل اعتباری و ساختاری برای کار، اجاره ماشین آلات، پرداخت حقوق کارگران فصلی و بسیاری از این قبیل امور وجود نداشته و با نهادینه شدن تعامل تنگاتنگ بین بخش های مختلف اداری هیچ عذر و بهانه ای برای کند یا توقف شدن خدمت وجود ندارد.

وی با قدردانی از حمایت های مالی مقام عالی استان برای توسعه طرح های راهداری و تامین زیرساخت های لازم بر اجرای پروژه های عمرانی با سرعت و دقت تاکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تدوین برنامه های توسعه ای در پایانه های مرزی بیش از پیش اذعان داشت: آذربایجانغربی دارای موقعیت منحصربفرد به لحاظ داشتن بیشترین تعداد مرز زمینی با کشورهای همسایه بوده و علی رغم ساخت سالن های مسافری، تجاری و محوطه در این مبادی ورودی و خروجی در تلاش هستیم این مبادی را در راستای افزایش پتانسیل ترانزیتی، مراودات بین المللی و ارتقای شاخصه های اقتصادی استان، توسعه دهیم که مطالعات مربوطه در پایانه های مرزی سرو برای افزایش وسعت، بازرگان و تمرچین آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه ساخت و آسفالت راه های روستایی در جلسه شورای اداری سازمان مرکزی با حضور مقام عالی وزارت گفت: افق کار در این زمینه برای سال آتی ۲۰۰ کیلومتر درنظر گرفته شده است تا درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالت افزایش یابد.

وی معیشت کلیه کارکنان مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و رعایت انضباط مالی واداری را اولویت اصلی تیم مدیریتی دانست و اضافه کرد: طرح نوروز ۱۴۰۲ بسیار مورد تاکید است و با تامین اقلام مورد نیاز انتظار می رود در کنار تمام وظایف، ورودی شهرستان ها نیز از نظر تنظیف، زیبایی و تابلو-علائم ساماندهی شوند.

آرامون از آمادگی کامل برای اجرای طرح نوروزی و پویش همراهان سفر ایمن، یادآور شد: توجه به ایمنی وسایل نقلیه عمومی، کنترل و رصد کامل عملکرد مدیران فنی و گشت های کنترلی و نظارتی در محورهای ارتباطی بیش از پیش در دستور کار است.

در ادامه این جلسه اعضا در فضای صمیمی به بیان مشکلات، درخواست ها، برنامه ها و تشریح عملکردهای حوزه مربوطه پرداختند.