شناسهٔ خبر: 128492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

بررسی وتصویب ۱۳ درخواست در کمیسیون طرح تفصیلی ماده ۵ خراسان جنوبی

کمیسیون ماده 5 خراسان جنوبی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: سیزده درخواست در شهرستان های بیرجند و شوسف در جلسه کمیسیون ماده ۵ خراسان جنوبی بررسی وبه تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، وحید داعی در پانزدهمین جلسه کمیسیون طرح تفصیلی( ماده ۵ )خراسان جنوبی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه۷ طرح با موضوع تغییر کاربری در این شهرستان‌ها بررسی و با نظر اعضای جلسه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در راستای افزایش عمق قطعات مسکونی و جابجایی معبر تامین پارکینگ قطعات طرح نهضت ملی مسکن ،افزایش سطح اشغال و تراکم و تعیین عرض معبراز دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بود که با آن موافقت شد.

دبیر کمیسیون ماده ۵ خراسان جنوبی تاکید کرد: تمام مصوبه‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ با رعایت ضوابط شهرسازی و معماری تعیین و تکلیف و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار گرفتند.

براساس ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جلسات کمیسیون ماده ۵ به منظور بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی و شهری و تغییرات آن با حضور اعضای کمیسیون تشکیل می‌شود.