شناسهٔ خبر: 128534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک ولادت حضرت قائم (عج)، مهدی موعود برعموم هم استانی ها و آغاز هفته سربازان گمنام از فداکاری ایثارگری و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، در پیام تبریک عادل مصدقی آمده است: آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح، نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست .

نامگذاری میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی وزارت اطلاعات به عنوان یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام جمهوری اسلامی در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در عین گمنامی و با مجاهدتی خاموش که کمتر انعکاس رسانه ای پیدا می کند، با انواع خطرها روبرو هستند و همیشه با درایت و هوشمندی خود، توطئه ها و نقشه های بسیار خطرناک دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و با قدردانی از زحمات شبانه روزی و فداکاری های مخلصانه همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و استان، فرا رسیدن هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال بهروزی و سربلندی آنان را خواستارم.