شناسهٔ خبر: 128596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

وضعیت جوی اغلب محورهای ارتباطی آذربایجان غربی بارانی همراه با مه غلیظ است

P1010026.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بارش برف و باران و همچنین مه گرفتگی در اکثر محور های استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آذربایجان غربی پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بارش برف و باران و همچنین مه گرفتگی در اکثر محور های استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از شب گذشته بارش برف و باران در اکثر محور های استان و نقاط شهری آغاز شده که این بارشها در محور های پیرانشهر تمرچین،  شهرستان پیرانشهر و  در محور شاهیندژ- تکاب به صورت برف ادامه دارد و محورهای سرو و قوشچی درگیر مه گرفتگی است.

آرامون گفت: تعداد ۸ نفر از همکاران راهداری از دقایق اولیه بارش برف با استفاده از ۵  دستگاه خودروی راهداری در تلاش هستند  تا از انسداد راههای درگیر در بارش جلوگیری کنند که تا به این لحظه بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راههای شهری در این ۳ مسیر برف روبی شده است.
آرامون تاکید کرد:  در صورت ضرورت سفر در این ۳ محور، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.