شناسهٔ خبر: 128667 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با پیش‌بینی استقبال مسافران نوروزی انجام شد:

جانمایی ۱۵ نقطه ایمن برای ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی در استان خوزستان

مسافرت دریایی در جریان نشست کمیته گردشگری دریایی به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تأکید بر اجرای الزامات و ارتقاء ایمنی دریایی در مناطق گردشگری ساحلی و دریایی، ۱۵ نقطه در سطح استان به منظور ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی ایمن در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ جانمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سجاد سبزیوند معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان این نشست که نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط با حوزه گردشگری دریایی منطقه حضور داشتند، اقدامات و تمهیدات لازم به منظور بهبود ارائه خدمات گردشگری ساحلی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سبزیوند در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در شهرهای ساحلی جنوب استان خوزستان (شادگان، بندر امام خمینی(ره)، ماهشهر و هندیجان) در ایام تعطیلات نوروزی، گردشگری ساحلی و دریایی است که اجرای آن نیاز به هماهنگی و تعامل جمعی نهادها و دستگاه‌های ذیربط دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش مهمانان نوروزی، در تعطیلات نوروزی ۱۵ منطقه گردشگری ساحلی و دریایی و برای بهره‌مندی مهمانان نوروزی شناسایی و جانمایی شده است.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان معاون امور دریایی خاطر نشان کرد: اعضای کمیته گردشگری دریایی موظف شدند تمام توان و امکانات خود را  برای ایجاد زمینه ایمن گردشگری ساحلی و  دریایی مسافران فراهم کرده و با تشدید نظارت و پایش در ایام تعطیلات نوروزی سطح ایمنی این گردشگاه‌ها  را افزایش دهند.