شناسهٔ خبر: 128691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

افزایش ۱۲۴ درصدی ترددمسافر از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار ۱۲۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته ۶۴ هزار و۱۹۱ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۸ هزار و۶۹۳ نفر تردد کرده بودند امسال افزایش خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳هزار و۶۵۵ نفر مسافر ایرانی و۶۰ هزار و۵۳۶ نفر نیز مسافر خارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۱۹۲۲ درصدی مسافران ورودی ایرانی را از پایانه مرزی بیله سواریادآور شد و اظهارکرد:۳ هزارو۶۲۱ نفر مسافر ایرانی وارد مرز بیله سوار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۷۹ نفر بودامسال افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

بابایی مسافران خروجی ایرانی را۳۴ نفر عنوان کرد و افزود: در مقایسه با سال قبل ۱۸۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تعداد مسافران ورودی خارجی را ۲۶ هزار و۹۶۵ نفر و مسافران خروجی خارجی را نیز ۳۳ هزار و۵۷۱ نفر برشمرد و بیان کرد:در ۱۱ ماهه سال قبل ۱۳ هزار و۴۶۷ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده بودند که امسال افزایش ۱۴۹ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۷۹ درصدی ورود مسافران خارجی در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و ادامه داد:در۱۱ماهه سال گذشته ۱۵ هزار نفر مسافرخارجی واردمرز بیله سوار شده بودند.

بابایی گفت:در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۱۲۶ هزار دستگاه وسیله نقلیه ائم از پرو خالی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اندکه از این میزان ۷۲ هزار و ۵۲۱ دستگاه وارد و ۵۳ هزار و۵۳۴ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.