شناسهٔ خبر: 128728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزه خبرداد:

اجرای عملیات های لکه گیری در طول محورهای اصلی و روستایی شهرستان با مصرف ۶۹ تن آسفالت سرد

فیروزه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزه از اجرای عملیات های لکه گیری در طول محورهای فیروزه – خوشاب، فیروزه-عبدا... گیو، نیشابور-سبزوار، فیروزه-حسن آباد و محورهای روستایی با مصرف ۶۹ تن آسفالت سرد در طی یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی  به تشریح عملکرد این اداره در بهمن ماه سال جاری پرداخت و گفت: اجرای دو مرحله عملیات برفروبی در محور فیروزه-عبدا... گیو به طول ۴۰ کیلومتر باند و ۱۰۹ تن عملیات شن و نمک پاشی در محورهای فیروزه - عبدا... گیو و معدن، فیروزه – خوشاب و محورهای روستایی با مصرف ۶۷ تن شن و نمک نیز در حوزه عملیات های زمستانی شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: تخریب یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در محور فیروزه-حسن آباد، انجام شست‌وشو ۲۸۵ عدد علائم نصب شده در طول محورهای بزرگراهی نیشابور-سبزوار و نیشابور – فیروزه، انجام ۲ مرحله بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نصب ۴۴ عدد علائم ایمنی در طول محورهای شهرستان فیروزه، نصب یک دستگاه تابلوی اطلاعاتی در محور فیروزه-خوشاب به وسعت ۴ مترمربع و انجام ۴ کیلومتر عملیات تیغ زنی در طول راه‌های روستایی از دیگر اقداماتی است که توسط راهداران شهرستان به انجام رسیده است.