به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران،سلیمان آبرود تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن سفرهای نوروزی به منظور ایجاد بستر مناسب و بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تیر پارکها و نماز خانه های بین راهی و در حال بهره برداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین نظارت بر ایمن بودن پلهای عابر پیاده و داشتن حفاظ و نرده ها ،جلسه ای با حضور روسا و نمایندگان شهرستانها در امور بازرگانی و مجتمع های خدماتی در اداره کل برگزار شد.
وی در ادامه افزود:در این جلسه شیوه نامه نوروزی در راستای ارتقاء خدمات سفر از سوی رییس اداره بازرگانی تشریح و به شهرستان ها ابلاغ شد.
سلیمان آبرود خاطر نشان ساخت: از تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین به طور مستمراز مجتمع ها توسط بازرسان مورد بازدید و ارزیابی انجام میشود.
لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده ای ، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپهای مختلف در ایام نوروز به طور مستمر از مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی، نمازخانهها، جایگاههای سوخت و رستورانهای بینراهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می شود.
آبرود گفت: در حال حاضر تعداد ۴۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و رانندگان در محور های مربوطه بوده است.