شناسهٔ خبر: 128794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی۱۱ ماه سال جاری انجام شد؛

افزایش ۱۱ درصدی تردد در راه های مواصلاتی مازندران

مازندران رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ثبت بیش از ۶۲۵میلیون تردد , و افزایش ۱۱درصدی آن درسطح محورهای استان مازندران طی۱۱ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: برابر آماربدست آمده از۱۱۰ سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران طی ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۶۲۵میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد  بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین تردد در محورهای مواصلاتی استان با استانهای مجاور در زمان یاد شده در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است.

هاشمی پر تردد ترین محورهای استان طی بازده زمانی مذکور کریدور ساری-قائمشهر-بابل -آمل اعلام کرد.

وی گفت: بیش از نیمی از تردد های بین استانی صورت گرفته در استان مازندران مربوط به محور های مواصلاتی با استان های تهران و البرز یعنی محور های هراز و سواد کوه و کندوان بوده است.

گفتنی است پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ بوده است و محور های شریانی استان پر تردد ترین محور ها از لحاظ تردد وسایل نقلیه سنگین بوده اند.