شناسهٔ خبر: 128816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان کرمان

اعلام ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان کرمان معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان از تعیین ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای این نقاط هرچه سریع تر اصلاح شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های استان کرمان اظهار داشت: با توجه به شروع سفرهای نوروزی ایمنی راه‌ها بسیار اهمیت دارد.

در این جلسه که به ریاست سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان و با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد، آیت‌الهی موسوی افزود: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و آشکار سازی مسیرها و رفع نقاط حادثه خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کمبود سوخت در جایگاه‌های سوخت به‌ویژه در ایام نوروز توسط شرکت نفت استان کرمان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: حتماً باید در این ایام که حجم مسافران نوروزی را هم داریم، سوخت مورد نیاز تامین شود. معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌ای برای کاهش تصادفات و پیشگیری، انجام کارهای فرهنگی را در اولویت خود بگذارند، گفت: هر چقدر کاهش تصادفات را داشته باشیم قطعاً بیمه‌ها هم خسارت کمتری پرداخت می‌کنند و کاهش تصادفات به نفع آنها است.