شناسهٔ خبر: 128818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد؛

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی» در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

نمایشگاه همزمان با اعیاد شعبانیه و روزهای پایانی سال جاری نمایشگاه مشاغل خانگی ویژه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و محصولات خانگی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید مهدی موسوی، معاونت توسعه و منابع اداره کل با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی اظهار داشت: همزمان با روز های پایانی سال و خرید های نوروزی  با همکاری گروه های جهادی توسط (پایگاه بسیج شهدای فرجوانی) حوزه ۴ خواهران ناحیه امام علی (ع) نمایشگاه مشاغل خانگی در ساختمان شماره ۲ اداره کل بر پا شد.

موسوی گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات خانگی،صنایع دستی و محصولات فرهنگی ویژه همکاران و مراجعه کنندگان برگزار گردیده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و به منظور بهره مندی همکاران از محصولات فرهنگی مفید و تولیدات صنایع دستی بر پا شده است.

معاونت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به استقبال از این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به استقبال همکاران از این نمایشگاه در هفته بسیج  سالجاری مقرر شده مجددا این نمایشگاه را برای روزهای پایانی سال از ۲۰ تا ۲۸ اسفند ماه نیز برگزار کنیم.

موسوی گفت: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی با موضوع عید نوروز و محصولات خوراکی و تزئینی نیز با تخفیف ویژه عرضه می شود.

نمایشگاه مشاغل خانگی از ابتدای هفته جاری در ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شده است.