شناسهٔ خبر: 128848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

راه اندازی سامانه سیستم نوین ثبت شکایت مسافران نورزی

اتوبوس هاي برون شهري در صورت تاخير در حركت از مبدا پايانه های مسافربری  به كميسيون هاي تخلفات معرفي  مي شوند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از راه اندازی سامانه سیستم نوین ثبت شکایت های مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان  با توجه به آغاز فروش بلیط های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه سیستم نوین ثبت شکایت های رسیده از مسافران راه اندازی شده است.

وی افزود: مسافران نوروزی با اسکن  بارکد روی بلیط های خود به بخش ثبت شکایت مسافران در سایت ۱۴۱ هدایت می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: با ورود به بخش شکایت، علاوه بر درج مشخصات مورد نیاز از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی، استان محل تخلف و مقصد سفر، امکان بارگذاری تصاویر از تخلف رخ داده نیز وجود دارد.

جولانژاد اظهار کرد: این سیستم با هدف تسریع در رسیدگی به شکایت های مسافران در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده است.