شناسهٔ خبر: 128866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛

کسب رتبه اول کشوری راهداری استان اردبیل در حوزه حمل و نقل مسافر

اتوبوسرانی سمنان.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اردبیل در حوزه حمل و نقل عمومی مسافر رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافری شهر اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی فروش اینترنتی بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خبر داد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه کرایه حمل و نقل عمومی در طرح نوروزی امسال فعلاً افزایش پیدا نکرده افزود: پیش بینی می‌شود امسال سفرهای نوروزی افزایش ۲۰ درصدی داشته باشد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برای اجرای طرح نوروزی به ویژه در حوزه حمل و نقل مسافری خبر داد و تصریح کرد:همه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام شده است.

وثوقی با اشاره تشدید نظارت بر عملکرد شرکت ها و ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری تصریح کرد: رضایت مندی مسافران اولویت اصلی راهداری است و مردم عزیز می توانند هرگونه شکایت خود را جهت رسیدگی در کمیسیون های مربوط به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده دستگاه قضایی با راهداری در ساماندهی بحث مسافرگیری از دور میادین خاطرنشان کرد: مدیریت ترمینال ها با شهرداری است و برای ساماندهی ترمینال های موجود در شهرستان های استان اردبیل مکاتبات و پیگیری های لازم انجام شده و راهداری نیز وظیفه تامین ناوگان و نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل مسافری را برعهده دارد.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال ۱۲۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی و ۶۰ شرکت مسافری خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه خواهند کرد.