شناسهٔ خبر: 128905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛

برخورد قاطع پلیس استان کرمان با خودروهای شوتی در ایام نوروز

برخورد قاطع پلیس استان کرمان با خودروهای شوتی در ایام نوروز فرمانده انتظامی استان کرمان از استقرار پلیس در ۲۴ نقطه در ورودی استان برای جلوگیری از عبور خودروهای شوتی خبرداد و گفت: پلیس در ایام نوروز با رانندگانی که اقدام به جابه‌جایی اتباع بیگانه غیرمجاز می‌کنند، برخورد قاطع خواهد داشت و با جدیت با خودروهای شوتی در جاده‌ها برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، سردار عبدالرضا ناظری با بیان این که ماموریت یک راننده برابر قانون به سلامت رساندن مسافر و حفظ جان مردم و امانت‌دار بودن است، اظهار داشت: از قشر رانندگان که همواره همراه پلیس و نظام برای حفظ جان و مال مردم در طول مسافرت تلاش دارند تشکر می‌کنم.

ناظری با اشاره به این که توصیه‌های پلیس در جاده‌ها در جهت سفری ایمن برای رانندگان است و دغدغه و نگرانی پلیس برای امنیت مردم از هر جهتی است، افزود: پلیس تمام ظرفیت و امکانات خود را برای سفرهای نوروزی ایمن در نوروز امسال پای کار آورده است.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس، جان مردم بوده و تمام ماموریت‌های پلیس برای امنیت جامعه و حفظ جان مردم است، ادامه داد: رانندگان در تمام صحنه‌های انقلاب پای کار بودند و در شرایط سخت بیماری کرونا همه شاهد بودیم که کار خود را تعطیل نکردند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حالی‌که جان خودتان در خطر بود اما در جابه‌جایی مسافران همکاری داشتند.

ناظری خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد افرادی با تخلف رانندگی هم جان خود را به خطر بیندازد و هم جان سایر رانندگان را دچار مشکل کند، رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل استان باید در هوشیاری کامل مراقبت کنند چرا که جان مابقی مسافران هم در دست آنهاست و نباید با رانندگی مخاطره‌آمیز جان مردم را به خطر بیندازند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد، بیان کرد: امیدوار هستیم که نوروز امسال در کمال آسایش و آرامش برای جامعه برگزار شود.

گفتنی است؛ جلسه توجیهی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی استان کرمان که با حضور سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، احسان عراقی‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان و سرهنگ رضایی، رئیس پلیس‌راه شمال استان کرمان برگزار شد.