شناسهٔ خبر: 128926 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۵ تیم جهادی برای استقرار در نقاط پرتصادف راه‌های قزوین تشکیل می‌شود

تردد.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: نوروز امسال۳۵تیم جهادی برای استقرار در نقاط پرتصادف راه‌های استان استقرار می یابند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: این تیم‌ها در راستای کاهش تصادفات و سوانح رانندگی با استقرار در نقاط پرتصادف اقدامات مربوط به کنترل حوادث و امدادرسانی به مسافران را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: تیم‌های جهادی مجموعه‌ای از نیروهای داوطلب مردمی هستند که با تجهیزاتی چون کلاه و کاور و چراغ‌های گردان که از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در اختیار آنها قرار می‌گیرد از ۲۴اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در جاده ها مستقر شده و به ارائه خدمات بپردازند.

حق‌لطفی ادامه داد:علاوه بر نیروهای مردمی جهادی گشت های راهداری هم به صورت شبانه روزی به ویژه در برخی ساعات حساس از جمله ۲ تا ۶ بامداد حضوری جدی در محل ماموریت خود خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را نیز یکی دیگر از اقدامات مستمر این اداره کل طی ایام نوروز عنوان کرد و افزود:مردم نیز می‌توانند با مشاهده تخلفات و همچنین در صورت ارائه پیشنهادات و انتقادات با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین که به صورت شبانه روزی فعال است تماس بگیرند.