شناسهٔ خبر: 128935 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قزوین برای جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده شد

ناوگان حمل و نقل مسافر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در ایام نوروز ۱۴۰۲ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری این استان با ظرفیت ۱۶۳دستگاه اتوبوس، ۷۳۵دستگاه مینی‌بوس و ۶۷۲ دستگاه سواری کرایه به مسافران خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت: به منظور ارائه خدمات برای جابه‌جایی مسافر با تشکیل ستاد نوروزی و همچنین در قالب کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان در این اداره کل  هماهنگی لازم با نهادهای دست اندرکار از جمله پلیس راه جهت کنترل شرایط لازم برای رانندگی و استانداردهای فنی وسایل نقلیه عمومی مسافربری انجام شده است.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم جهت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه خدمات دهی ناوگان حمل و نقل به مسافران در طول ایام نوروز از طریق سامانه های هوشمند موجود اندیشیده شده است.

معیری‌پور افزود: علاوه بر بازرسی مستمر کارشناسان حمل و نقل از عملکرد ناوگان حمل و نقل، مردم و مسافران نیز می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلفن۱۴۱ انعکاس دهند و یا موارد را با همکاران مستقر در پایانه های مسافربری در میان بگذارند.

نوروز گذشته۸۴هزار و ۹۸مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین جابه‌جا شدند.