شناسهٔ خبر: 128941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف استقبال از مسافران نوروزی؛

حریم راه آزادراه تهران- کرج- قروین پاکسازی و زیباسازی می‌شود

پاکسازی آزادراه تهران- کرج- قزوین رئیس اداره راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از زیباسازی و پاکسازی حریم راه آزادراه تهران- کرج- قزوین با مشارکت شهرداری کرج در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، رضا رمضانی، از زیباسازی و پاکسازی حریم راه آزادراه تهران- کرج- قزوین با مشارکت شهرداری کرج خبر داد و گفت: طبق روال هرسال این اقدام در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و عید نوروز در محورهای مواصلاتی و حریم راه‌های استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح فردا، سه‌شنبه، 23 اسفند با همکاری شهرداری کرج در حریم راه آزادراه تهران- کرج- قزوین اجرا می‌شود، گفت: در این طرح 150 نفر نیرو به همراه 30 دستگاه ماشین‌آلات فعالیت می‌کنند تا عملیات پاکسازی و زیباسازی این محور انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول و جمع‌آوری زباله‌ها از حریم راه آزادراه از جمله اقداماتی است که با اجرای این طرح انجام می‌شود، افزود: این اقدام در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود اما در آستانه عید نوروز با هدف استقبال از مسافران نوروزی به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.