شناسهٔ خبر: 128942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات، طرح راهداری زمستانی را در آذربایجان غربی اجرایی کردند

DH6A4901.jpg رئیس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حسین باقرزاده رئیس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره در سال جاری گفت : برای عملیات راهداری زمستانی ۱۵ دستگاه بیل برف روبی  خریداری شد و ۴۰۱ دستگاه راهداری نیز در طول سال بصورت نیمه اساسی تعمیر شده است.

وی افزود: در طول سال جاری چهار دستگاه از بولدوزر های کوماتسو اداره کل و شهرستان ها اورهال و یا بازسازی شده اند و دو دستگاه دیگر در آستانه پیمان سپاری بوده و همچنین تعداد ۶۷ دستکاه از خودرو های سنگین و نیمه سنگین به صورت اساسی تعمیر شده است.

باقر زاده به خرید ماشین آلات راهداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خرید و تحویل یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری ۲۲۰ دلتا راه ماشین، خرید و تحویل چکش پیکور بیل مکانیکی، خرید و به کار گیری پکیج کامل دستگاه خط کشی ،تحویل ۱۵ دستگاه بیل برفروبی از محل  اعتبارات سال جاری و سال گذشته و خرید اقلام راهداری اعم از باطری، لاستیک و روغن برای مصرف در طول سال بخشی از اقدامات انجام گرفته در این حوزه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری و حمل چهار عدد کانکس به مرز کیله سردشت، اعزام ۴۱ دستگاه ماشین الات سبک و سنگین از استان های همجوار و ادارات بنیاد مسکن و آبیاری و راهداری جهت ارائه خدمات به موکب ها و زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین گفت: اداره ماشین الات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام ظرفیت ها در خدمت رسانی به مردم استان و سایر نقط کشور در صورت نیاز آمادگی کامل را داراست.