شناسهٔ خبر: 128949 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تسهیل در عبور و مرور انجام شد؛

اتمام عملیات پل دارابکلارود شهرستان میاندورود

مازندران معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اتمام عملیات احداث پل"دارابکلارود" به طول ۲۱ متر و عرض ۸ متر واقع در محور اصلی شهرستان میاندورود با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازیاز مازندران  ،یاسر ابراهیمی اظهار کرد: با هدف کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور همچنین راه دسترسی پل مذکور به طول ۱۳۰ متر و عرض ۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال احداث شد.

معاون فنی و راه های روستایی خاطر نشان ساخت: مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راه های ارتباطی پر اهمیتی است.

وی ضمن اشاره به توقف در اجرای عملیات احداث پل "دارابکلا" در سالهای اخیر اظهار کرد: با پیگیری های بعمل آمده توسط مسئولین ذیربط و تعامل صورت گرفته ، عملیات احداث پل با شتاب مضاعفی از سوی این اداره در دستور کار قرار گرفته و به بهره برداری رسید.

ابراهیمی افزود: راه ها به عنوان شریانهای اقتصادی هر کشور از اهمیت بخصوصی برخوردار می باشند و روسازی راه ها و پل ها به عنوان یکی از سرمایه های ملی در کشور محسوب می‌شوند.