شناسهٔ خبر: 128955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با خانواده شهید حسن پور عنوان شد :

عزت و اقتدارایران از خون شهداست

مازندران بمناسبت روز بزرگداشت شهدا (۲۲ اسفند)، جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به دیدار خانواده شهید محمد حسن پور ( پدر کارمند عبدالوهاب حسن پور ) رفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران  اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی در این دیدار اظهار داشت : عزت و اقتدارایران عزیز از خون شهداست.

وی بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و امور ایثارگران را بسیار ضروری برشمرد و افزود: شهدای از خودگذشتگی‌های بسیاری از خود نشان دادند و امروز نوبت ما است تا با خدمت رسانی به آنان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان یاد و خاطره این عزیزان را برای همیشه زنده نگه داریم.

میرایی با بیان این‌که کاهش و رفع مشکلات این قشر و بهبود وضعیت آنان ، از اهداف برگزاری این دیدار بوده ، اظهار داشت : همه ی ما باید سربازان خط مقدم خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پیشتاز باشیم.

معاون توسعه مدیریت منابع عنوان نمود: امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و باید بهترین خدمات به عزیزان شاهد و ایثارگر داده شود.

گفتنی است این اداره کل به منظور ارج نهادن به مقام و منزلت شهیدان و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشتن یاد و خاطره این عزیزان برنامه های مختلفی را در سال جاری در دستور کار خود داشت.